I wish you a merry christmas !

sho  brur! hade jul pyssel dag idag + vandring ! yay ;( måste köpa nya skor jag har inga vinter skor har bara min cone! mina fötter var issss!!  jag dog! så jag ska köpa nya skor snart
och, ......DET ÄR JULAVSLUTNING IMORGON JIPPI!!! :D :D :D
lööve :D
en gammal bild :D
___________________________________________________________________________________________
allt mitt jävla jul pyssel gick sönder bhööö höö :P
skiit :D han inte äns ta hem dom dom gick sönder i skolan

Kommentarer <3
Postat av: Freja

svar : men kanske för att england är så mycket större än svergie,haha du får åka dit och kolla på honom ;D



kraaaaaaaaaaaaaaam o puss :*

2009-12-20 @ 23:25:21
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Diana

Yeaaaaaaahh,

bara 2 dagar kvar

har du köpt klart alla julklappar?

kram<3

2009-12-22 @ 01:26:24
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/

skulle va snällt med en liten kommentar :D:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0